نقد و بررسی تخصصی خرید نقاشی برج بابل رنگ روغن اثر پیتر بروگل مهتر سال 1563
- عنوان مجموعه: برج بابل
- هنرمند: پیتر بروگل مهتر
- سال: 1563 میلادی
- مواد: رنگ روغن
- ابعاد: 114×155 سانتیمتر (۴۵ in × ۶۱ in)
- مالک: موزه کانستیستوریس، وین
خرید نقاشی برج بابل رنگ روغن اثر پیتر بروگل مهتر سال 1563
فایل اسکن موجود در مجموعه آلتین مارک از نسخه اصلی نقاشی در موزه کانستیستوریس، وین میباشد که با بالاترین کیفیت ممکن از روی نقاشی برج بابل اسکن شده و بدون هیچ گونه تغییر در رنگ و طرح خدمت هنردوستان عزیز با بالاترین کیفیت چاپ موجود ارائه میشود. برای سفارش در انواع سایز میتوانید از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.
تصویر زیر بیانگر کیفیت بالای فایل اسکن شده میباشد. همانطور که میبینید کوچکترین جزئیات با بالاترین کیفیت ممکن اسکن شده است.
موضوع نقاشی برج بابل، سازه خود برج میباشد. این ترسیم یادآور کلوسئوم رومی میباشد و در ترسیم این معماری برج از نمونه های مهندسی رومی و طاقهای بیشمار استفاده شده است. در کتاب مقدس چنین بیان شده است که هدف از ساخت این برج رسیدن دست بشر به بهشت بوده است. هدف پیتر بروگل از ترسیم این برج و نقاشی نشان دادن زیانبار بودن عقلانیت کلاسیک در مواجه با الاهی و نشان دادن خطرات غرور بشر بوده است.
آثار پیتر بروگل بیشتر بصورت آثار تمثیلی و با دلالت های معنایی متناقض در تاریخ هنر مورد اتفاق نظر میباشد. ترسیم بروگل از برج بابل در حالی که بازنمایی از روایت اسطوره ای مذهبی برج بابل میباشد، در عین حال نیز تفاسیر چند گانه و متناقض را نیز آشکار میسازد.
خرید نقاشی برج بابل
یکی از نظریه پردازان پساساختارگرا، ژاکدریدا میباشد او تحلیلی در این باره انجام داده بدین صورت که روایت برج بابل را در ضدیت سنت فلسفی اصالت یگانگی معنا و رویکرد واسازانه دانسته است. او در پژوهشش تلاش کرده تا با استفاده از رویکرد پساساختارگرایانه دریدا، با تفسیر اسناد و منابع موجود و همچنین تحلیل کردن ساختاری، برج بابل بروگل را با تومجه به زمینه تاریخی اش از جنبه های مختلف بررسی کند. در عین حال که نقاشی تجسمی مثبت از ساختِ گونهای آرمانشهر با فعالیت و کوشش انسانی را در انطباق با زمینة فرهنگی و اجتماعی اثر بازتاب میدهد همچنین نقد واسازانة اثر با آشکارکردن تناقضات و سطوح معنایی چندگانه، نشاندهندة این مسئله است که نقاشی بهصورت همزمان، استعارهای تصویری است از شکست، ناتوانی و زوال قدرتِ سیاسی حکومت معاصر نقاش در بستر تاریخی میباشد. این خوانش چندصدایی میتواند با رد تفاسیر کلیتگرا و مطلق، مظهر طبیعت متغیر و متکثر کنش نقد معاصر در حوزة هنر به شمار آید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.